Amazing grace, how sweet the sound

Byť vďačný a dokázať oceniť je krásna vlastnosť. A ako tým dokážete potešiť ľudí na vôkol. Stačí čo i len kývnuť vodičovi, ktorý na vás počkal na zastávke kým dobehnete k dverám a ten hrejivý pocit, keď vidíte, že je človek rád za to, že ste ocenili akúkoľvek maličkosť. Možno to znie prehnane, zamýšľať sa nad niečím tak nepatrným, ale práve to z nás robí tým čím sme a rovnako som šťastný ja, keď niekto ocení čokoľvek, čo vykonám. Takže ďakujem a cením si všetko.
futurizmus
jacket - 2nd hand
shirt - gant
belt - h&m
shorts - diy (2nd hand)
shoes - h&m

40 komentárov:

  1. K tomu ma napadá: dokonalosť sa skladá z maličkostí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá predposledná fotka, jeej. :)

    http://flying-in-life.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám ráda tyhle každodenní maličkosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný outfit. Učarovali mi ty džínové kraťasy, ty vypadají vskutku velmi dobře ! :-)

    www.fashionphotography-cz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a najlepsie na tom je ze si kupis uplne najloserskejsie nohavice a len to odstrihnes a zrolujes a si all set :D

      Odstrániť
  5. tvoje outfity sú dosť obyčajné až nudné.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vidíš, tohle mám taky ráda. nedávno mě strašně potěšilo, když jsem v tramvaji viděla nějaké dva bráchy, jeden asi 10 let, druhý tak 7...a když měli vystupovat, tak ten starší pomohl tomu mladšímu s batohem a .. bylo to tak hezké. myslím si, že spousta lidí neumí poděkovat, že všechno berou jako samozřejmost - ona pomoc je samozřejmá, ale i tak. když mi někdo pomůže, tak aspoň tím úsměvem a poděkováním se mu odměním, ne? vždyť mi to nic nevezme, spíš právě dá...:)

    já třeba zase ráda zdravím neznámé lidi na ulici...:D a nedělám to záměrně, prostě občas se mi stane, že jdu, někdo mě zaujme a já mu popřeju dobrý den...:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale tak :D ty si kapitola sama o sebe :D weirdo :D

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. anoano ta penazenka tomu dodava ten spravny tvar :D

      Odstrániť
  8. mne prave ty prides vcelku nevdačny :D za tu dobu co ta poznam, ale tak mozno si vyrastol ktovie, dlho sme sa nevideli :D
    aaa nesedi mi dokopy bunda a tie gate, bud bez bundy alebo dlhe s budnou ale kosela je super! kto ju vyberal ma vkus .)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlasím s košeľou, tá je fakt super!!!

      Odstrániť
    2. :D tak niektore veci mi asi nestali za vdaku :D ..a diky za koselu a ta bunda s gatami odjakziva alebo od teraz? :D

      Odstrániť
    3. véčko zabila!
      dobre si mu dala! :D :D :D

      Odstrániť
    4. juraj, teraz mi to nesedi s tou koselou :)
      a pauli no sak, len pravdu :D

      Odstrániť
  9. maličkosti vedia podla mňa urobiť najväčšiu radosť ;) vlasy maš takto paraadne, lepšie ako dlhšie !

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ako si to pekne napisal, velmi suhlasim, ja vzdy podakujem vodicovi co ma pustil na prechode.
    pekne fotky a kosela ti velmi pristane, vobec jeden z naj outfitov, co som na tebe videla.)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Teď si musím zpívat: amazing grace/how sweet the sound/that saves a wretch like me/I once was lost/but now I'm found/was blind but now I see

    OdpovedaťOdstrániť
  12. S tímhle souhlasím. Poslední dobou se ve městech lidé strašně málo usmívají jen tak. Všichni někam spěchají a ted možná i utíkají před deštěm :D, ale i malý nepatrný úsměv může zlepšit náladu.
    A samozřejmě krásný outfit akorát mi přijdeš takový smutný:D Možná to chce úsměv:P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nooo ked som sa fotil na tieto fotky tak som bol taky smutny ..dobry postreh haha :D

      Odstrániť
  13. Jo znám ten pocit.. a taky mám někdy takové ty usmívací nálady a vždy mě hřeje na srci když mi to někdo oplatí.. bohužel tje tak i naopak.. :D
    Btw.. Jako vždy vypadáš dobře.. :) asi musíš používa dost laku pro ten stůj suprovej účes :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no lak používam ale v tento den vazne fukal vietor takze tie vlasy mam na kazdej fotke inak haha ..hlavne na tretej to je vidiet :D

      Odstrániť
    2. a jo .. už to vidím.. :D

      Odstrániť
  14. dakujem dakujem za vsetky komenty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. miluju tyhle fotky uplne nejvic ze vsech (krome te z te telefoni budky, ta byla fakt dobra) a to ze si byl nasrany jim jen pridalo charakter

    OdpovedaťOdstrániť
  16. naozaj pekne povedane, ja ocenujem stare babky, ktore sa na mna v autobuse usmeju, lebo tych je cim dalej tym menej! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. no a tááámhle nahoře já bydlim)))))
    outfit super!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Milé slová a pekne štylizované zábery = dobrá kombinácia :)

    OdpovedaťOdstrániť